יום רביעי, 6 בפברואר 2008

שחר פאר אלכס גלעדי, אלי סהר.

... בעת משחקה של שחר פאר נגד שראפובה היו מחוות לא מנומסות מצדה של פאר. הקהל נענה ובהתלהבות של שוק העליב את שראפובה. אלכס גלעדי, הישראלי בהנהגת "הוועד האולימפי הבין לאומי", כתב מכתב התנצלות לראש הנבחרת הרוסית.
כתב הספורט אלי סהר בטורו היום ראה את "יציאתו" של מר גלעדי כאומללה. אני חולק עליו.
מר אלי סהר.
קראתי היום את טורך ב"ישראל היום" 6/2/8
ניכר שאתה צעיר והאופק שאתה רואה מצומצם. על אבחנתך הרדודה שהמחוות של שחר ראויות משום שכמותן נראות גם באולמות הסל ומגרשי הכדורגל, על אבחנה זו אומר מספר מילים אחר כך.
אתה סבור ששחר נתרמה מן הבלגן? ואם רמת משחקה של שאראפובה היתה נפגעת מן העלבונות שהוטחו בה, האם זו הביתיות המקובלת עליך? דע לך ששחר נפגעה מן הבלגן יותר ממה ש"הרוויחה", ולטווח ארוך יקשה עליה לחזור לרכוז הנכון, הבסיס לכל הצלחה בטניס.
מה יצא לנו מזה? כוכבת-על שקיבענו את דעתה על ישראל, הפסד בלאו הכי, ונסיגה נוספת באיכות הקהל הישראלי.
אתה לא מסוגל להבין את ההבדל המהותי בין כדור-סל לטניס? היכן באה לידי בטוי דחיפת הקהל? גם בכדורסל יש קווים אדומים. על נקל אני יכול להוציא שחקן מכלל פעולה אם אצטייד במבזק חזק ומרוכז ואתפוס מקום אחרי הסל ואסנוור אותו בקליעות העונשין. ובטניס מדוע לא לצעוק ברגע זריקת הכדור למעלה בעת ההגשה? זו ודאי שיטה מצויינת ל"דפוק" את היריב.
שוב הפעם אנחנו מצטיינים לרעה. שראפובה שיחקה בכל העולם, וגניחותיה מוכרות מזמן (אגב, הן די מעצבנות) ובשום מקום לא נתקלה בתגובה ישראלית. כל הכבוד לנו! הראינו לה!
יש לנו נציג בצמרת עולם הספורט. הוא עלה מן השורה והרוויח את מקומו ביושר. ואכן אלכס גלעדי יודע מה ערכה של חליפה ועניבה, ולכן הוא מוערך בעולם כיאה לאדם המכבד את המקום והמקום מכבד אותו. לא יציאתו של מר גלעדי היא אומללה אלא יציאתך שלך. אתה תרמת להמשך הניוון של הפרהסיה הישראלית.
תודה למר גלעדי שנסה לתקן במשהו את דמותו של הישראלי המכוער. אני בטוח ששחר לא תחזור על עדוד ירוד כזה.
גיל קולן. רחובות

אין תגובות: